KATALOG KSIĘGOZBIORU GBP W SIENNICY |
AUTOR: | |||||
ADRES | Mińsk Mazowiecki : Muzeum Ziemi Mińskiej w Mińsku Mazowieckim, 2023. | ||||
TEMATYKA: | |||||
FORMA | Książki. Poezja. | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 2023 r. | ||||
OPIS | 53, [3] strony ; 18 cm. | ||||
SYGNATURA: | 821-1 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 517000388286 | 38828 | |||
UWAGI: | Oznaczenia odpowiedzialności: Robert Zgutka. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Dawno temu w Rzgowie
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Wiesław Drabik ; [ilustrował Marek Szal]. | ||||
ADRES | Wieliczka : Wers, [2018]. | ||||
HASŁA: | |||||
FORMA | Książki. Poezja. | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 2018 r. | ||||
OPIS | [12] stron : ilustracje ; 21x24 cm. | ||||
SYGNATURA: |
| ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 517000349713 | 34971 | |||
ODBIORCY: | Dzieci. 6-8 lat. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Dawno temu w Tyczynie
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Wiesław Drabik ; [ilustrował Marek Szal]. | ||||
ADRES | Wieliczka : Wers, [2018]. | ||||
HASŁA: | |||||
FORMA | Książki. Poezja. | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 2018 r. | ||||
OPIS | [12] stron : ilustracje ; 21x24 cm. | ||||
SYGNATURA: |
| ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 517000349737 | 34973 | |||
ODBIORCY: | Dzieci. 6-8 lat. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Dookoła świata : wierszyki o kontynentach
AUTOR: | |||||
ADRES | Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2016. | ||||
TEMATYKA: | |||||
FORMA | Książki. Poezja. | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 2016 r. | ||||
OPIS | 63, [1] strona : ilustracje ; 25 cm. | ||||
SYGNATURA: |
| ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 517000361166 | 36116 | |||
ODBIORCY: | 6-8 lat. 9-13 lat. Dzieci. | ||||
UWAGI: | Oznaczenia odpowiedzialności: Anna Paszkiewicz ; ilustrował Marek Regner. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Dziwactwa Fredzi tchórzofretki
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Stanisława Gujska ; [ilustracje Bożena Abratowska]. | ||||
ADRES | Kraków : Wydawnictwo Instytutu Teologicznego Księży Misjonarzy, [2017]. | ||||
HASŁA: | |||||
FORMA | Książki. Poezja. | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 2017 r. | ||||
OPIS | 16 stron : ilustracje ; 23 cm. | ||||
SYGNATURA: |
| ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 517000345630 | 34563 | |||
ODBIORCY: | Dzieci. 0-5 lat. 6-8 lat. | ||||
UWAGI: | Opis według okładki. Tekst także na stronie 3. okładki. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Ide koza rogataâ : perša knižka maluka
TWÓRCY: | Pokaż informacje [>>] | ||||
POZ/ODP: | uporâdnik Svitlana Popaduk ; namaluvala Nataliâ Korneeva. | ||||
ADRES | Kiiv : Ridna Mova, 2021. | ||||
SERIA: | |||||
HASŁA: | |||||
FORMA | Książki. Poezja. | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 2019 r. | ||||
OPIS | [1], 15, [2] strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm. | ||||
SYGNATURA: | UKR | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 517000381485 | 38148 | |||
ODBIORCY: | Dzieci. 0-5 lat. | ||||
UWAGI: | Opis według okładki. Okładka wliczona w liczbowanie. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Jak Grinch skradł Święta!
Tytuł oryginału: "How the Grinch Stole Christmas! ".
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | [text and illustrations] Dr. Seuss ; przełożył Michał Rusinek. | ||||
ADRES | Warszawa : Kropka, 2023. | ||||
HASŁA: | |||||
FORMA | Książki. Poezja. | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 1957 r. | ||||
WYDANIE: | Wydanie pierwsze. | ||||
OPIS | [56] strony : ilustracje ; 29 cm. | ||||
SYGNATURA: |
| ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 517000389146 | 38914 | |||
ODBIORCY: | Dzieci. 0-5 lat. 6-8 lat. | ||||
UWAGI: | Na książce pseudonim autora, nazwa: Theodor Seuss Geisel. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Jak kurka kwoką została
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Wiesław Drabik ; [il. Agata Nowak, Marta Ostrowska, Kazimierz Wasilewski]. | ||||
ADRES | Kraków : Wydawnictwo Skrzat , [2017]. | ||||
SERIA: | |||||
HASŁA: | |||||
OPIS | [8] s. : il. kolor. ; 17 cm. | ||||
SYGNATURA: |
| ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 517000339493 | 33949 | |||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Jak wysłać paczkę, z kotem i znaczkiem
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Wiesław Drabik ; [il.] Dorota Szoblik. | ||||
ADRES | Katowice : "Debit", 2017. | ||||
HASŁA: | |||||
OPIS | [16] stron : ilustracje ; 19 cm. | ||||
SYGNATURA: |
| ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 517000339509 | 33950 | |||
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> | |||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
|
Językowe wygibasy : wierszyki dla dzieci
|